Börsexpert i Åre ger de bästa aktietipsen 2011

Nyhet   •   Feb 18, 2011 00:16 CET

Affärsvärldens framstående börsredaktör Agnetha Jönsson, ger de bästa köptipsen och sina bästa aktieråd för framtiden i Åre den 24 februari. Affärsvärlden, Sveriges främsta affärsmagasin, står även värd för paneldebatten den 25 februari under Åre Kapitalmarknadsdagar. I paneldebatten, som leds av Agnetha Jönsson, deltager bl a Sweco, Diös, Norvestor, Investa Företagskapital och Näringsdepartementet.

Temat 2011 för Åre Kapitalmarknadsdagar är Business & Sustainability, och det kommer vara stort fokus på bl a kapital- och finansieringsfrågor med några av de bästa tillväxtbolagen i Skandinavien, men också möjligheten att möta några av de intressantaste och mest aktuella börsbolagen i samband med att de släpper sina rapporter och nyheter.

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.