Nordeas Tina Sandvik är en av inspiratörerna under Deloittes kvinnliga nätverk i Åre

Tina Sandvik har gedigen erfarenhet inom Nordea där hon arbetat över 20 år som ledare inom olika affärsområden. Idag är hon Deputy Head för Personal Banking, Nordea Sverige. Under hennes karriär har samhället genomgått en dramatisk förändring som drivits av digitaliseringen. Hör när Tina delar med sig av sina erfarenheter och ger sin syn på vilka möjligheter och utmaningar digitaliseringen innebär för ledarskapet under Deloittes kvinnliga nätverk 11 april på Copperhill Mountain Lodge.

- När allt går snabbare, osäkerhetsfaktorerna är fler och vi styrs allt mer av vår omvärld krävs en hög närvaro av dig som ledare. Den digitala revolutionen minskar inte behovet av mänskliga relationer - tvärtom. Digitaliseringen ger fantastiska möjligheter att kommunicera, om du samtidigt vågar ge mer av dig själv, säger Tina Sandvik.

För sjunde året i rad arrangerar Deloittes kvinnliga nätverk en träff i direkt anslutning till öppningen av Åre Business Forum. Kvinnor från hela landet bjuds in för att diskutera, utbyta erfarenheter och lyssna till inspirerande talare. Temat för träffen är Next Generation of Leadership och arrangeras i samarbete med Företagarna, Lindahl, Nasdaq, Nordea, Dagens industri och Åre Business Forum.

Klicka här för att komma till anmälan

Program, talare och mer information om Åre Business Forum hittar du här