Välkommen till Åre Business Forum 25-27 mars 2020

Välkommen till Åre Business Forum 25-27 mars 2020

Sveriges främsta affärs- och investeringsforum arrangeras på Copperhill Mountain Lodge i Åre. Det är Nordens motsvarighet till World Economic Forum i Davos, med fokus på affärer, investeringar och nya kontakter.

Evenemanget smygstartar onsdag 25 mars vid lunchtid med Connecting Forum – powered by Nordea. Det är ett förprogram där ni har möjlighet att boka in aktiviteter som Audi Testdrive, alpin skidåkning, vinterlöpning eller yoga med MyMowo samt avrunda eftermiddagen med afterski på Copperhill innan Deloittes kvinnliga nätverk och Opening Dinner.

Torsdag 26 mars prel. kl 08.00 öppnar Åre Business Forum officiellt portarna till evenemanget och inleder med bl.a. öppning av börsen direkt från Åre tillsammans med Nasdaq. Därefter har vi ett fullspäckat schema fram till fredag eftermiddag 27 mars.

Under årets evenemang kommer ni kunna lyssna till spännande talare som Emilie Stordalen, delägare Strawberry Group och Peter Carlsson, grundare och vd Northvolt.

Program och talare uppdateras löpande på vår hemsida arebusinessforum.se

Klicka här för att komma till anmälan

Vid frågor om boende och anmälan kontakta Congresso på tel 063 - 121400 eller info@congressoab.se