Areim hyr ut drygt 8 000 m2 i Solna Port

Areim har i ett flertal uthyrningar hyrt ut drygt 8 000 m2 i fastigheten Solna Brahelund 2, även känd som Solna Port. Fastigheten är belägen vid E4s trafikplats Haga Norra, med bästa skyltläge samt närhet till service och allmänna kommunikationer. Bland de nya hyresgästerna finns bl.a. Verisure Sverige AB, Kriminalvården, Mäklarsamfundet, OBOS Sverige, Myresjöhus, Smålandsvillan och Kärnhem.

- Vi är mycket glada över att intresset för fastigheten är stort. Vi har ett starkt erbjudande i form av moderna flexibla lokaler i attraktivt läge. Dessutom har vi en väldigt bra restaurang i fastigheten, Restaurang P, vilket såväl våra egna hyresgäster som andra utomstående uppskattar, säger Helena Ekström, Fund Manager på Areim.

Areim grundades 2003 och är fondförvaltare och rådgivare i fastighetsbranschen. Areims organisation har omfattande erfarenhet av att förvärva, utveckla och förvalta fastigheter för att skapa högkvalitativa lokaler. Areim skapar unika fastighetskoncept, och genom egen finansiering och kundnära arbetssätt skapas lönsamhet för kunder, partners och investerare. Läs mer på www.areim.se

Areim AB, its subsidiaries and affiliates may save your name and contact details for future reference wherein we comply with the General Data Protection Regulation. If you wish to read more about how we use and protect information, and your rights in relation to this, please visit our website https://www.areim.se/en/about-areim/processing-of-your-personal-data/