J. Lindeberg öppnar butik i nya Hansa i Malmö

J. Lindeberg öppnar i Hansa i Malmö och de slår upp dörrarna till sin nya butik den 25:e april. Tillsammans med flera andra starka varumärken utökas nu Hansas unika mix av varumärken.

- Att J. Lindeberg öppnar i Hansa stämmer väl in i vårt arbete med att fortsätta att stärka Hansas position i handeln i Malmö. Med brett modeutbud tillsammans med mat och dryck sätts Malmös nya mötesplats på kartan, säger Therese Rattik, VD på Areim.

Areim förvärvade Hansa i Centrala Malmö hösten 2014 med idén att förädla och utveckla det historiskt starka handelsläget som Hansa har. Förändringsarbetet genomförs i samarbete med HEA Property Partner.

Areim grundades 2003 och är fondförvaltare och rådgivare i fastighetsbranschen. Areims organisation har omfattande erfarenhet av att förvärva, utveckla och förvalta fastigheter för att skapa högkvalitativa lokaler. Areim skapar unika fastighetskoncept, och genom egen finansiering och kundnära arbetssätt skapas lönsamhet för kunder, partners och investerare. Läs mer på www.areim.se

Areim AB, its subsidiaries and affiliates may save your name and contact details for future reference wherein we comply with the General Data Protection Regulation. If you wish to read more about how we use and protect information, and your rights in relation to this, please visit our website https://www.areim.se/en/about-areim/processing-of-your-personal-data/