Premiär för nya Hansa den 19 oktober med ännu fler butiker

Den 19 oktober har nya Hansa premiär och firar att varuhuset nu kan erbjuda Malmöborna ett 50-tal butiker med mer än 200 varumärken. Kicks slår upp dörrarna till sin andra flagship store i Sverige och ger Malmö en ny destination för skönhetsintresserade. Andra kända varumärken som öppnar i Hansa den 19 oktober är bland annat Rizzo, Accent, Efva Attling, Newhouse och Hansa Accessories.

- Det blir modevisningar, stylingar och exklusiva erbjudanden i många av butikerna. Hansa är nu den nya mötesplats mitt i Malmö city som vi hela tiden strävat efter att skapa, säger Therese Rattik, VD Areim.

Areim förvärvade Hansa i Centrala Malmö hösten 2014 med idén att förädla och utveckla det historiskt starka handelsläge som Hansa har. Förändringsarbetet med Hansa går enligt plan och genomförs i samarbete med HEA Property Partner.

Areim grundades 2003 och är fondförvaltare och rådgivare i fastighetsbranschen. Areims organisation har omfattande erfarenhet av att förvärva, utveckla och förvalta fastigheter för att skapa högkvalitativa lokaler. Areim skapar unika fastighetskoncept, och genom egen finansiering och kundnära arbetssätt skapas lönsamhet för kunder, partners och investerare. Läs mer på www.areim.se

Areim AB, its subsidiaries and affiliates may save your name and contact details for future reference wherein we comply with the General Data Protection Regulation. If you wish to read more about how we use and protect information, and your rights in relation to this, please visit our website https://www.areim.se/en/about-areim/processing-of-your-personal-data/