"Ta med" tryckpressarna och sätt upp din arifiQ på GrafKom I/O!

Först skapade arifiQ en automatisk offertprocess, för alla typer av trycksaker. Nu har även implementeringen av själva systemet gjorts tillgänglig enligt modellen "self-service". Denna automatiska set-up presenteras för första gången på GrafKom I/O och kommer senare i vår finnas tillgänglig på hemsidan.

- Eftersom själva införandet av ett nytt affärssystem oftast känns som ett hinder för att ta in ny teknik, är denna själv-implementering som att lyfta bort ett stort ok från de tryckerier som vill testa och köra, säger Mats Wennberg, Sales Manager arifiQ Development.

Information som behövs för att direkt kunna sätta upp systemet är benämningen på de tryckpressar som tryckeriet använder. Man kan också bestämma vilken vinstmarginal man vill ha i sina kalkyler. När dessa uppgifter fyllts i, får man ett mail med en länk till tryckeriets egna arifiQ Core. I systemet kan tryckeriet sedan finjustera sina specifikationer och inställningar, i den självadministrations-funktion som finns inbyggt i systemet.

Sin egen arifiQ-lösning, som sätts upp på torsdag, får man sedan gratis tillgång till i två veckor.

Glöm inte att ta med listan på maskinparken till GrafKom!

Information och anmälan till GrafKom finns HÄR!

Vi ses!

• omedelbar trycksaksoffert
  • pris direkt
  • innovation tryckeribranschen