Skanska vinner månadens trycksak för mars 2019

Månadens trycksak i mars 2019

Med närvaro över hela världen

Sedan Skanska grundades 1887 har företaget gått från att vara ett framgångsrikt inhemskt cementgjuteri till att bli en världsledande aktör inom bygg- och produktutveckling i Norden, Europa och USA. De har spelat en stor roll i utbyggnaden av Sveriges infrastruktur och har sedan 50-talet tagit mer och mer plats internationellt med Amerika som den största marknaden idag. Exempel på viktiga projekt är Öresundsbron, Nya Karolinska Solna och flygplatsen LaGuardia i New York.

När Skanska skulle visa upp sitt nya bostadsområde BRF Rosenfred i Varberg hjälpte Arkitektkopia till genom att trycka 120 forexskyltar i olika format. Skyltarna trycktes med allt från planlösningar och grafik till fotografier och konceptskisser av hög kvalité. De visades upp under säljpremiären av BRF Rosenfred på Varberg Stadshotell dit över 500 personer kom. Forexskyltarna monterades på en stor metallkub samt två hörnställningar som tillsammans med ett antal skärmar skapade en ordentlig wow-upplevelse för besökarna.

Vi tackar Skanska för ett gott samarbete och gratulerar än en gång till titeln Månadens trycksak i mars. Som vanligt bjuder vi på tårta till månadens vinnare!