Arrow utser Henrik Resting-Jeppesen som Regional Director Nordics

Arrow Electronics tillkännagav idag utnämningen av Henrik Resting-Jeppesen som regionchef för Arrow ECS i Danmark, Finland, Norge och Sverige.

Henrik Resting-Jeppesen rapporterar till Jean-Loup Desamaison-Cognet, vice president DACH, Nordics, Eastern Europe och Middle East Africa för Arrow ECS. Henrik Resting-Jeppesen började på Arrow 1994 och hade senast rollen som Country Manager för Danmark med utökat ansvar för hela den nordiska regionen.

“The Nordic region gradually increases its significance in the European region and contributes well to our business as a whole”, säger Jean-Loup Desamaison-Cognet. “I am delighted to work with Henrik Resting-Jeppesen. For this key role he brings with him extensive knowledge of the IT market, and this is an important step as we continue to raise our profile as value-added channel solution provider serving the demands of tomorrow`s security, cloud, IoT and analytics markets.”

PR & Media Relations Manager EMEA
+49.6102.5030.8638