​Emilia de Poret, konferencier och moderator

Emilia de Poret, konferencier och moderator

Scenen har alltid varit en självklar plats för Emilia de Poret, sångerskan som sadlade om och fick en ny framgångsrik karriär som modeskribent, författare och TV-profil. Idag är Emilia ett av modebranschens mest respekterade namn, ständigt synlig i media, har bland annat haft sitt eget TV-program ”Min Stil” i TV4 samt är en återkommande trendexpert i TV4 Nyhetsmorgon. Med kollegan Ebba Kleberg von Sydow ligger hon bakom Sveriges största stilpodcast, Säker stil-podden. För deras arbete med Säker stil fick Emilia och Ebba i januari 2017 utmärkelsen ”Årets influencers” av tidningen ELLE.

Emilia är en efterfrågad konferencier i sammanhang inom kultur, mode, livsstil och näringsliv. Som konferencier har hon en unik närvaro som fångar och underhåller publiken på ett varmt och engagerande sätt. Som moderator har hon gedigen erfarenhet av att intervjua och leda paneldiskussioner inom ämnen som ligger henne nära och har intervjuat allt från kungligheter och politiker till popstjärnor.

Exempel på konferencier- och moderatoruppdrag:

ELLE Beauty Awards

Bernadotte Art Awards på Grand Hôtel

NK-Awards på Stadsteatern

Öppningen av Mall of Scandinavia

Konferencier vid större lanseringar med återkommande uppdragsgivare som bland annat Audi, H&M, KappAhl och Ellos.

Bakgrund:

Emilia de Poret har med sina tre album, listettor, internationella framgångar och turnéer mångårig erfarenhet av att möta en publik på ett fenomenalt sätt.

Boka Emilia de Poret

Markku Saarinen 0735-070777