Artvise lanserar ny hemsida!

Artvise lanserar ny hemsida!

Förutom en ny modernare design har vi gjort vår hemsida mer användarvänlig, lättnavigerad och fylld av relevant information om våra programvaror och erbjudanden.

Hemsidan är mobilanpassad och innehåller en mängd förbättringar jämfört med föregående version, dessutom har vi har uppdaterat sökmodulen för enklare sökning efter information om oss och våra produkter.

Vi tror att en funktionell hemsida med relevant information är ett absolut måste med dagens Internet och hoppas att ni vill utforska hemsidan och hittar det ni söker.

Utvecklingen och uppdateringen av hemsidan fortgår kontinuerligt.

-Vi blickar framåt och vill alltid ligga i framkant i allt vi gör, därför känns det naturligt med en ny fräsch hemsida som representerar Artvise, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.

Lars Ögren

Presskontakt VD 072-2004140

Relaterat innehåll

Artvise är ett IT-bolag som levererar lösningar, produkter och kvalificerade tjänster inom området ECM (Enterprise Content Management).

Hos Artvise finner du några av branschens bästa systemutvecklare, lösningsarkitekter, systemintegratörer, och verksamhetsutvecklare likväl som experter på test och kvalitet, alla med en gedigen erfarenhet av att leverera och införa lösningar för hantering av strukturerad och ostrukturerad information genom hela dess livscykel.
Artvise organisation är en kombination av extremt affärsfokuserade personer och personer med ett brinnande intresse för modern mjukvaruutveckling och ny teknik.
Kundbasen är bred och omfattar såväl små som stora företag samt offentliga organisationer, med en sak gemensamt, de är alla informationsintensiva organisationer med höga krav på effektivitet, säkerhet och kvalitet.

Artvise AB
Servicegatan 1