Klippans kommun väljer Artvise Kontaktcenter!

Pressmeddelande   •   Nov 15, 2016 11:00 CET

Den nya kompletta systemlösningen tillför flera nya eller förstärkta viktiga funktioner vilket innebär effektivare hantering och ökad produktivitet samtidigt som personalen får ett marknadsledande gränssnitt.

Artvise Kontaktcenter har alla grundfunktioner för samtalsstyrning, inspelning, kö-hantering och prioritering av samtal och är dessutom integrerat med befintlig telefonväxel och hänvisningssystem för att i realtid kunna presentera linjestatus och hänvisningar.

-Vi är mycket glada över att Klippans kommun har valt att satsa på Artvise Kontaktcenter, vi har fått fantastiskt positiv respons från marknaden med vår toppmoderna systemlösning, säger Lars Ögren, VD på Artvise AB.