Arvid Nilsson med i norska byggdatabasen NOBB

Pressmeddelande   •   Feb 01, 2016 11:07 CET

NOBB.se är norska byggindustrins största varudatabas för produktinformation och leverantörernas fönster ut mot byggmarknaden i Norge.

Arvid Nilsson är en av de första leverantörerna av fästelement i Norge som gick med i NOBB. All relevant produktinformation inklusive bilder, produktdokumentation och produktegenskaper på vårt sortiment finner du nu i NOBB.

Arvid Nilsson har säljorganisationer i Sverige, Norge och Danmark där vi erbjuder ett brett sortiment av fästelement för olika branscher som tex kärnkrafts- tillverknings-offshore- och byggindustrin.

Sedan 2008 är vi en del av Würth Group. Vi är totalt 90 anställda i Danmark, Norge, Sverige med huvudkontor i Kungälv, Sverige. Omsättning 2014: 25 MEURO .

Kommentarer (0)