ASICS ambassadör Stefan Tärnhuvud tipsar om backlöpning

Pressmeddelande   •   Maj 19, 2014 13:29 CEST

Varje måndag under 22 veckor kommer ASICS ambassadörer att presentera träningspass som förbättrar din löpning på jogg.se/asics.

Samarbetet med jogg.se bygger på att ASICS ambassadörer visar hur de tränar för att nå sina mål. Varje måndag läggs en ny film upp för att inspirera löpare att #BetterYourBest. Ambassadörerna utövar en mängd olika idrotter med den gemensamma nämnaren att löpning är stommen i träningen.

Den här veckan är det sprintern Stefan Tärnhuvud som tipsar om backlöpning.

- För att bli snabb på tävling måste man springa snabbt på träning, påminner Stefan Tärnhuvud oss alla om.

Stefan Tärnhuvuds pass kommer finnas på jogg.se under fliken "ASICS-passet" hela veckan. Du hittar passen från tidigare ambassadörer här, eller genom att klicka på namnen nedan: