ASICS i nytt samarbete med Konditionspodden

ASICS har inlett ett nytt spännande samarbete med populära Konditionspodden. Podden leds av träningsgurun Oscar Olsson och journalisten Frida Zetterström, som får besök av spännande gäster i studion. Här snackas det om löpning, cykling, simning, skidåkning, träningsupplägg, kost och prylar – ja allt som har med konditionssportande att göra.

I avsnitt 11 handlar det om vinterlöpning; hur man ska tänka när man ska klä sig för vinterlöpning och hur man undviker de värsta fallgroparna. Man får även chansen att vara med och tävla om ett par dubbade ASICS Gel-Fuji Setsu 2 GTX på Konditionspoddens instagram. I avsnittet får vi också veta mer om Oscars vinst i Sandsjöbacka trail – ett 89 kilometer långt traillopp.

Det alldeles färska avsnitt 12 handlar om nyårslöften och att ta sig från fet till atlet, och vi får träffa Kamran och höra hur han gjorde för att bryta mönster och skapa förändring i sitt liv.

Om Konditionspodden
Oscar Olsson är elittriathlet, tränare, kost- och idrottsvetare. Frida Zetterström är moderator och modejournalist. Tillsammans med producent-Niklas driver de Konditionspodden, som precis gått in på sin tredje säsong. Ett nytt avsnitt släpps varje torsdag. Podden finns bland annat på Spotify, i Podcasterappen och Google Podcasts.

Konditionspodden@Konditionspodden