ASICS lanserar nya träningskollektionen Dynamic Fit

ASICS Dynamic Fit är en helt ny kollektion med träningskläder utformade efter hur kroppen rör sig under träning.

Kollektionen består av mjuka sköna träningskläder som ger god rörelsefrihet i all form av träning. Skomodellen fuzeX TR är speciellt framtagen för inomhusträning med en sula som ger nära kontakt med underlaget och på så sätt ger stabilitet i styrketräningsövningar. Dessutom är den lätt och väldämpad nog för intensiva gruppträningspass.

Ta en närmare titt på kollektionen i bifogad pdf, där du även hittar mer information om produkterna samt priser. Högupplösta bilder finns att ladda ner här nedan.

ASICS Dynamic Fit collection finns att köpa i ASICS Flagship store på Hamngatan 15 i Stockholm, på asics.se och i utvalda sportbutiker runt om i landet.

• fuzex training
  • gym training