Flyg över Stockholm med ASICS på maratonmässan!

I ASICS monter på Stockholm marathons expo bygger vi upp en Take off zone där du får chansen att skapa ett personligt minne av ASICS Stockholm marathon 2017. Vi kallar det Mid Air Moment – ställ dig framför vår skärm och hoppa! En kamera tar en rörlig bild (gif) av dig när du flyger över Stockholm och du får både en fil som du genast kan ladda ner och dela i sociala medier, och om du vill även en printad stillbild från ditt Mid Air Moment.

Den som vill kan även få sin bild visad på skärmarna högst upp i ”flygtornet” inne i ASICS monter.

Ett smakprov på hur det kan se ut finns längst ner här på sidan, hämtat från Barcelona marathon tidigare i år.

Så här går det till:

• Fundera ut vilken pose du ska göra medan du väntar på din tur
  • Hoppa eller gör något annat häftigt och rörligt framför kameran
  • Gå till flygtornet
  • Fyll i din mejladress för att kunna dela din gif och printa ut ett foto

Välkommen till ASICS Stockholm marathon-expot i Danicahallen på Östermalms IP torsdag 1 juni kl. 15-20, fredag 2 juni kl 10–20 och lördag 3 juni kl. 8–11.