Spring med ASICS ambassadör Isabellah Andersson

Löpare är varmt välkomna att springa ett varv runt Djurgården med ASICS ambassadör Isabellah Andersson torsdag den 24 april.

Träningspasset är en del av Isabellah Anderssons uppladdning inför lördagens Women’s Health Half Marathon som går på Djurgården så det är en unik chans att få vara med när hon testar banan.

- Jag vill se kuperingen och springa av mig resan och jag har tänkt att springa i 5 minuters tempo, säger Isabellah Andersson.

Löpare som vill komma med på den unika springturen samlas på ASICS Flagship Store Stockholm för att vara ombytta och klara att ge sig av kl 17.45. Använd gärna butikens omklädningsrum där det också finns skåp för förvaring.

- Planen är att möta upp Isabellah på Djurgården där vi springer ca 10 km tillsammans. Andra som inte klarar av hennes tempo är jättevälkomna att springa med oss. Vi kommer ha en grupp i ca 6 min per km tempo också, säger Mikaela Grahm, ASICS Running Club Manager.

Sammanlagt blir det alltså en löptur på ca 14 km och vi beräknar att vara tillbaka till ASICS Flagship Store runt 19.30. Dagen till ära bjuder ASICS Running Club på dusch efter träningen.

Anmäl dig senast kl 15.00 torsdag den 24 april till stockholm.runninglab@asics.com Ange gärna vilket tempo du önskar hålla.

Välkomna!

Samling

• ASICS Flagship Store Stockholm
  • Hamngatan 15 på Norrmalmstorg