Askås stöttar Musikhjälpen!

I år stöttar Askås Musikhjälpens insamling 2013 som är på temat ”Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet”. Detta gör e-handelsexperterna från Säffle genom att auktionera ut ett komplett webbshopspaket till ett värde av ca 50 000 kr exklusive moms.

-  Vi har förmånen att driva ett framgångsrikt företag i en starkt växande bransch och vill därför gärna vara med och bidra till Musikhjälpens fantastiska arbete. Vi hoppas att detta lockar många företag att gå in och buda på vår auktion. Sen vill vi förstås uppmana alla våra branschkollegor i e-handelssverige att haka på och utmana oss i insamlandet, säger Jonas Askås, VD på Askås.

Det kompletta webbshopspaketet företag kan buda hem innefattar uppsättning och konfiguration av e-handelssystemet Askås 8 Plus - Startpaket, grafisk standardmall, en halvdagsutbildning, samt ett års fri licensavgift för systemet.

Alla pengar från Askås auktion går oavkortat till Musikhjälpen.

För mer information kontakta Askås: 0533 – 691600

Lägg ett bud på webbshopen: http://www.tradera.com/item/2805/197995081/komplett-webbshop-for-ditt-foretag-varde-50-000-kr

• ehandel
  • värmland
  • säffle
  • askas
  • askås
  • webshop
  • webbyrå
  • webbutik
  • webbshop
  • musikhjälpen
  • musikhjälpen 2013

Askås är en helhetsleverantör av e-handelsslösningar genom att erbjuda kraftfulla system i kombination med tjänster inom strategi, design och marknadsföring. Sedan 1997 har företaget utvecklat produkter och tjänster för gränslös e-handel till att idag vara en av Sveriges mest framgångsrika e-handelsleverantörer, med kunder över hela Sverige och övriga Skandinavien.

Kontakta oss gärna för mer information: www.askas.se

Patrik Otter

Presskontakt Kommunikationschef Kommunikation och marknadsföring +46 (0) 533 69 16 00 www.askas.se www.askasehandel.no