ATG-ombud i Norrköping prisad på gala

Pressmeddelande   •   Nov 23, 2010 16:13 CET

Tycker du om att spela tillsammans med andra?
Då ska du besöka Kneippens Spelbutik i Norrköping.
De är bäst på andelsspel i Sverige.

På 2010 års ombudsgala, som arrangeras av ATG, vann Kneippens Spelbutik i Norrköping titeln Årets Andelsspel-ombud.

Ombudsgalan, som är en årlig gala där landets cirka 2 000 ATG-ombud tävlar i nio klasser, arrangerades på Ålands färjan Birka Paradise.

– En populär och uppskattad gala, som i den här formen arrangerades för tredje året i följd, berättar Kent Öhlander, Försäljnings- och Marknadsdirektör på ATG.

Till Årets ATG-ombud utsågs Spelgruvan i Falkenberg.

Belönade i olika kategorier blev också: Coop Forum, Luleå, ICA Kvantum, Uppsala, Norra Bantorgets Tobakshandel, Stockholm, Tensta Tobak, Spånga, Solna Live, Solna (två titlar) och Kulladal Tobak, Malmö.

För ytterligare information:

Kent Öhlander, Försäljnings- och Marknadsdirektör ATG