Vann 6 miljoner på V86

Pressmeddelande   •   Okt 31, 2012 22:21 CET

Dagens V86-omgång på Solvalla blev svår. När de åtta avdelningarna var körda återstod det endast en kupong med åtta rätt. Vinsten blev över 6 miljoner kronor eller 6 255 073 kronor.

Den vinnande kupongen var inlämnad via ATG.se och belönades med en åtta, 31 sjuor och 385 sexor. Utdelningen för åtta rätt landade på 5 351 761 kronor, för varje sjua var belöningen 19 452 kronor och för varje sexa 780 kronor.

En så kallade spik (ogarderat lopp) och en insats på över 1 000 kronor var receptet bakom den vinnande kupongen, som var en del av ett större system.

Besök www.atg.se för samtliga resultat och utdelningar.

Leif Almgren, Informationschef ATG