Nyhet -

Avantime frukostseminarium – “Så förbättrade Electrolux sin internkommunikation med video”

Välkommen till Avantimes inspirerande frukostseminarium där vi lyfter frågan om hur ert företag kan skapa ett större internt engagemang och ökad kunskapsdelning med hjälp av video som verktyg.

Vi får besök av Ralf Larsson, Director Online Employee Engagement and Development på Electrolux. Ralf kommer att prata om hur Electrolux förmedlar inspiration, engagemang och kunskap med hjälp av en integrerad videolösning i E-gate – ett intranät som når 60 länder världen över och har cirka 18 000 regelbundna användare.

På plats finns även Björn Sundman från Screen9 som besvarar alla tekniska frågor om videopublicering och Pål Hamel på Avantime som presenterar Avantimes satsning på videoproduktion.

När
Den 22 november, klockan 08.45-10.00

Var
Lindhagensgatan 120 (Avantimes huvudkontor)