Tack alla kunder och partners för ett fantastiskt 2013!

Goda gärningar är något som ligger Avantime varmt om hjärtat. Då de flesta av oss redan har allt man kan behöva så gör ger vi likt förra året inga julklappar till anställda, kunder eller partners. Vi fortsätter istället på vår filantropiska bana för att skapa en bättre värld.

Vi har i år därför valt att ge en personlig julgåva via GodKort som går till våra nära och kära samtidigt som det gynnar välgörande ändamål. Genom GodKorts mobilapplikation eller webbplats kan du skicka en personlig hälsning som trycks och postas som ett vanligt vykort till den du valt som mottagare. GodKort trycks på miljömärkt papper och produceras först när det ska konsumeras. I en digital värld där vi översvämmas av bilder så är det fortfarande något speciellt att hitta ett vykort bland alla fönsterkuvert och räkningar. Det skapar helt enkelt en rejäl portion glädje tycker vi.

Tryck och porto ingår självklart likväl som att 5 kr av din betalning på 20 kr går direkt till den välgörenhetsorganisation du valt. Du kan välja mellan BarncancerfondenHand in HandNaturskyddsföreningenRädda BarnenSOS Barnbyar och Stockholms Stadsmission.

GodKort är en del av GoodCause och drivs av GoodCause Ideas som skänker all avkastning till välgörenhet. GodEl och GodFond har hittills skänkt 26,9 Mkr.

Nu lägger vi 2013 bakom oss och ser fram emot ett minst lika utmanande, spännande och framförallt roligt 2014.

God jul och gott nytt år önskar alla vi på Avantime!