Båtmingel på Avantime 2

Fredagen den 28/6 klockan 17.00-20.00 är du varmt välkommen ombord på Avantime 2 för att mingla med oss. Avantime 2 är Sveriges snabbaste 42-fotare med senast vinst i Ornö runt. Ta chansen att träffa anställda, kunder, partners samt den besättning som kommer att ta Avantime 2 runt Gotland i havskappseglingen ÅF Offshore Race. Vi bjuder på champagne och lättare tilltugg.

OSA senast 27/6 till zebastian.berg@avantime.se

Vi vill även ta tillfället i akt och berätta att Avantime är titelsponsor till EM i den internationella klassen ORCi. AVANTIME ORCi European Championship 2013 in Stockholm går av stapeln 3-10 augusti i Sandhamn och vi har flertalet svenska framgångar att försvara. Bland dessa finns Blixt Pro Sailing Team totaltvå i klass A med Thomas Blixt som skeppare på sin TP 52 och Team Arken Zoo med Patrik Forsgren som kom trea i klass B med sin First 36,7 i fjolårets VM.

Vi kommer att ligga förtöjda vid någon av bryggorna på kartan nedan.

karta1

För mer information, vänligen kontakta:
Zebastian Berg, Avantime
Mail: zebastian.berg@avantime.se

• avantime group
  • avantime group ab
  • segling
  • orci
  • avantime orci european championship 2013
  • båtmingel
  • avantime 2
  • åf offshore race

Om Avantime Group: Avantime Group AB är en digital fullservicebyrå som hjälper företag och organisationer med  marknadsföring, affärsutveckling och strategiska IT-lösningar med fokus på affärsnytta. Bolaget grundades 2003 och sysselsätter idag 50 personer. Avantime finns representerade i Stockholm, Oslo, Luleå, Örebro och Lund.