Aventics jatkaa Boschin ensisijaisena toimittajana

Aventicsille myönnettiin jälleen Robert Bosch GmbH:n ensisijaisen toimittajan Preferred Supplier -status

Aventics kuuluu teknologia- ja palveluyhtiö Boschin ensisijaisiin toimittajiin. Bosch on palkinnut pneumatiikkaan erikoistuneen Aventicsin, jonka pääkonttori sijaitsee Laatzenissa Saksassa, Preferred Supplier -statuksella neljättä kertaa peräkkäin Standardized Pneumatic Devices -materiaaliryhmässä. Bosch myöntää Preferred Supplier -statuksen toimittajille, joiden kanssa yhtiö aikoo tehdä kaikista läheisintä yhteistyötä. Palkinto luovutettiin 8.8.2018 Boschin tehtaalla Waiblingenissa.

Laatzen, Saksa, 5.9.2018 – Aventicsille myönnettiin palkinto erinomaisesti sujuneesta yhteistyöstä Bosch-konsernin kanssa. Tämä pneumatiikan asiantuntija on tarjonnut poikkeuksellisen kilpailukykyistä suorituskykyä tuottaessaan tietyn materiaaliryhmän tuotteita ja palveluita pitkällä aikavälillä. Boschin konekomponenttien ja palveluiden hankintajohtaja Malte Ihlenfeld ja Boschin pakkausteknologiadivisioonan strateginen hankintajohtaja Patrick Eberwein luovuttivat todistuksen Aventics GmbH:n strategisen myynnin apulaisjohtajalle Dr. Peter Saffelle ja globaaleista asiakassuhteista vastaavalle Dieter Michalkowskille.

”Preferred Supplier -statuksen saaminen korostaa Boschin missiota luoda kestäviä toimittajasuhteita ja kasvaa yhdessä heistä parhaiden ja innovatiivisimpien toimittajien kanssa”, Ihlenfeld kertoi palkintoseremoniassa. ”Bosch on erittäin tärkeä asiakas, ja olen ylpeä siitä, että olemme saaneet tämän palkinnon vuosina 2015, 2016, 2017 ja jälleen vuonna 2018”, kertoi Aventicsin strategisesta myynnistä vastaava Peter Saffe. ”Tämä osoittaa, että kykenemme toimittamaan johdonmukaisesti korkealaatuisia tuotteita ja että käytössämme ovat oikeat liiketoimintaprosessit.”

Bosch myöntää Preferred Supplier -statuksen toimittajille, joiden kanssa yhtiö aikoo tehdä kaikista läheisintä yhteistyötä. Aventics on tarjonnut poikkeuksellisen kilpailukykyistä suorituskykyä tuottaessaan tietyn materiaaliryhmän tuotteita ja palveluita pitkällä aikavälillä. Boschin tarkoituksena on pitää yllä kestäviä liiketoimintasuhteita sen parhaiden ja innovatiivisimpien toimittajien kanssa yhteisen globaalin kasvun saavuttamiseksi. Preferred Supplier -status on osa Boschin toimittajien hallintaohjelmaa, ja se myönnetään joka vuosi selkeästi määriteltyjen kriteereiden perusteella. Niitä ovat toimitusten luotettavuus, fiksut tekniset ratkaisut, kansainvälisten standardien noudattaminen ja toimittajan maailmanlaajuinen yhdenmukaisuus.

Tietoja Emersonista

Emerson (NYSE: EMR), jonka pääkonttori on St. Louisissa, Missourissa, on globaali teknologiaja insinööriyhtiö, joka tarjoaa asiakkailleen innovatiivisia ratkaisuja teollisilla, kaupallisilla ja yksityisillä sovellusalueilla. Emerson Automation Solutions -liiketoimintayksikkö auttaa prosessi-, hybridi- ja erillisiä tuotantolaitoksia maksimoimaan tuotantonsa, suojaamaan henkilöstöä ja ympäristöä sekä optimoimaan energia- ja käyttökustannuksensa. Emerson Commercial and Residential Solutions -liiketoimintayksikkö auttaa varmistamaan ihmisten elämänlaatua ja terveyttä, suojelemaan elintarvikkeiden laatua ja turvallisuutta, lisäämään energiatehokkuutta ja luomaan kestävää infrastruktuuria.

Saat lisätietoa vierailemalla täällä https://www.emerson.com/fi-fi/automation-solutions.

Tietoja AVENTICSISTA

Aventics on pneumatiikkakomponenttien ja -järjestelmien sekä räätälöityjen sovellusten johtava valmistaja. Pneumatiikkaan erikoistunut yritys valmistaa tuotteita ja palveluja teollisuusautomaatioon erikoisalueinaan Commercial Vehicles, Food & Beverage, Railway Technology, Life Sciences, Energy ja Marine Technology.

Integroidun elektroniikan, innovatiivisten materiaalien ja ajankohtaisiin alueisiin painottumisen, kuten koneturvallisuus ja teollisuus 4.0, ansiosta Aventics on todellinen helppokäyttöisyyden ja älykkään teknologian keihäänkärki.

Aventicsilla on yli 150 vuoden kokemus pneumatiikasta ja se työllistää noin 2 000 työntekijää eri puolilla maailmaa. Saksan, Ranskan, Unkarin, Yhdysvaltojen ja Kiinan tuotantolaitosten lisäksi yhtiö on edustettuna yli 1000 maassa omilla myyntiorganisaatioilla ja jälleenmyyjillä. Aventics on sertifioitu laatustandardien ISO 9001 ja ISO/TS 16949, ympäristöjohtamisen standardin ISO 14001 sekä energianhallinnan standardin ISO 50001 mukaisesti.

Lisätietoja on annettu osoitteessa www.aventics.fi

Mark Syer

Managing Director Nordics