Avisera ställer ut på Empack 2014

Avisera ställer ut på Empack den 15-16 oktober på Kistamässan i Stockholm. Med en placering i anslutning till entrén visar Avisera ett utökat sortiment förpackningslösningar för e-handel, butik och logistik. Avisera kan ta fram allt från packtejp, wellådor och e-handelspåsar till produktförpackningar, bärkassar och butiksemballage.

–  Avisera växer och bara det senaste året har vårt sortiment utökats kraftigt. På Empack 2014 visar vi kompletta lösningar för e-handel, butik och logistik. Avisera är en helhetsleverantör och hos oss hittar du allt från effektiva e-handelspåsar och wellådor till bärkassar och påsar, säger Mariella Zalbo Lundgren, marknadschef på Avisera.

En av produkterna i fokus är Aviseras packtejp AirTape™som väckt stort intresse på tidigare mässor. Med mer tejp på rullen, 90 istället för 66 meter, och lägre pris per meter har efterfrågan blivit allt större. För den som inte testat nyheten finns möjligheten att hämta en provrulle i Aviseras monter I:01.

• PR, kommunikation