Avisita söker Projektkoordinator Evenemang

Projektkoordinator evenemang

Avisita har många nya uppdrag på gång – vi behöver bli fler! Vi söker därför en affärsdriven, strukturerad och hungrig projektkoordinator till vårt projektteam. Du är en person med erfarenhet från boknings- eller eventbranschen och som vill utvecklas till projektledare.

Avisita erbjuder kundanpassade logi- och konferensboknings-tjänster med fokus på kostnadsmedvetenhet, resursavlastning och effektiv administration för våra uppdragsgivare. Våra kunder är företag och koncerner i Sverige och Norden där vi arrangerar, skräddarsyr och administrerar logi, konferenser och events. Vi erbjuder även helhetslösningar för evenemang där vi ansvarar för hela bokningsprocessen, t.ex. vid olika VM.

I rollen som projektkoordinator kommer du att planera, organisera och samordna våra avtalade bokningsuppdrag för företag, organisationer och evenemang. Du planerar projekt, hanterar projektbudget och skapar affärsmodellen utifrån det som avtalats med vår uppdragsgivare, samt implementerar projektet hos vår bokningsavdelning. Du jobbar ihop med vårt projektteam och koordinerar det löpande arbetet med marknad, bokning, leverantörer, ekonomi och uppdragsgivare. Du är involverad i flera projekt parallellt.

Den vi söker

Du är en utåtriktad, affärsmässig och självgående person, van och skicklig på att förhandla och att ta beslut och initiativ. Du har jobbat med, eller i projekt tidigare inom vår bransch och vill nu få chansen att utvecklas och lära dig mer. Du har ambitionen och potentialen att utvecklas till projektledare, och ser rollen som projektkoordinator som en möjlighet att vara med att forma vårt projektteam.

Tjänsten kräver att du är strukturerad i ditt arbete och kan prestera professionellt i alla lägen.

- Du är noggrann, tycker om siffror och ser affären i varje projekt
- Du är resultatinriktad och motiveras av att nå dina mål
- Du är duktig på att organisera och kommunicera med andra människor och hittar lösningar
- Du är van att göra kalkyler och jobbar obehindrat i Excel
- Du har minst 2 års dokumenterad erfarenhet från bokning av logi, konferens och event samt relevant utbildning, gärna inom projekt- och/eller eventplanering
- Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat
- Du har körkort

Vi erbjuder dig en fartfylld och kreativ arbetsmiljö i nya, trivsamma lokaler, med goa kollegor, en stor portion humor och intressanta arbetsuppgifter i ett företag som växer.

Tjänsten är på 100 %. Fast månadslön. Tillträde enligt överenskommelse. Placering Göteborg. Resor ingår i tjänsten.

Vänligen sänd din ansökan via e-post till Karolina Flink på karolina.flink@avisita.com.
Märk ansökan ”Projektkoordinator”. Sista ansökningsdag är 2015-01-31.
Rekryteringsprocessen pågår löpande under ansökningstiden.
Kontakt från rekryteringsföretag och liknande undanbedes.

• avisita

Karolina Flink Berndtsson