Verkligt unik 2-i-1 present till nyfödda bebisar

När man först ser de vackra buketterna från ser det ut som helt vanliga buketter. Men titta igen, rosorna i buketten är handrullade babykläder. Dessa fantastiskt vackra buketter innehåller babykläder tillverkade av 100% ekologisk bomull i en härlig naturvit färg. Det organiska tyget är underbart mjukt mot den känsliga huden på en nyfödd bebis. Kläderna varvas med silkesblommor och vackra bladverk i siden och sammet som kan behållas av nya föräldrar som en varaktig suvenir. En verkligt unik 2-i-1-present. Blommor till föräldrarna och kläder till den nyfödda bebisen. Buketterna levereras i fina presentkartonger.

Kläderna i alla buketter passar till barn 0-4 månader (något större än nyfödd).

Mellanstor bukett 699 kr
2 st body, 1 st mössa, 1 st haklapp, 2 st babyvantar och 4 st par strumpor.

Liten bukett 599 kr
1 st mössa, 1 st haklapp och 5 st par strumpor.

Finns även  rosa och blå färg.

Babyfrog.se erbjuder ett stort unikt sortiment av kvalitetsprodukter till små barn och föräldrar, snabba leveranser, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I vår barnbutik hittar du barnrumsinredningbarnvagnarleksakerväggdekor och barntapeterbarnkläderbabykläder,
doppresenter och kalaspresenterskötväskor och en mängd praktiska produkter till små barn,gravida och föräldrar. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Varmt välkommen till Babyfrog.se - stressfri shopping på nätet!

• Kläder

• nyfödd
  • ekologiska barnkläder
  • doppresent
  • present
  • babykläder
  • barnkläder

Babyfrog.se ägs och drivs av Dina butiker Sverige AB som är ett privatägt bolag. Vi har flerårig erfarenhet av att driva butiker på nätet. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt sortiment med hög kvalitet.

Välkommen till Babyfrog.se ››

Olga & Bernt Blomberg