Bagarenochkocken.se vinner för 5e året i rad

Bagaren och kocken - vinner årets e-handlare ..igen!

För femte året i rad kammar bagarenochkocken.se hem titeln Årets e-handlare inom sin kategori köksredskap.

- Vi är fantastiskt stolta och ödmjuka inför att ha vunnit i år igen. Vi har jobbat hårt med våra kärnvärden ”färgglatt, kvalitet och service”, och är väldigt glada över att detta verkar ha nått fram till våra kunder, säger Robert Henricson nytillsatt VD på Bagaren och Kocken.

Det är Pricerunner som anordnar den prestigefulla tävlingen varje år där kunden får möjlighet att utvärdera sitt köp innan och efter leverans.

- Eftersom det är kunderna som fått säga sitt och det grundar sig i faktiskt köpupplevelse är detta en av de finaste utmärkelserna en e-handlare i Sverige kan få. Vi känner oss stärkta och går in i en tuff julhandel med extra energi, säger Robert.

Bagaren och Kocken har haft hittills i år haft en väldigt stark tillväxttakt och planerar inte att slå av på takten inför 2018.

- Vi har ett spännande 2018 framför oss där vi planerar att växa kraftigt och kommer lägga ytterligare fokus på att bibehålla vår höga standard på service och kvalitet. Målet är att alltid ha det bästa sortimentet och de nöjdaste kunderna samtidigt som vi vill växa snabbt och ta positionen som störst i norden inom vår kategori. Detta kräver självklart att vi ska ha konkurrenskraftiga priser, men samtidigt leverera något som inte en prisrobot kan matcha - en härlig kundupplevelse, säger Malin Tedsjö Marknadschef på Bagaren och Kocken.