Fabuloso Pro, evo hair - Skräddarsydda hårnyanser

Fabuloso Pro från evo hair är salongsbehandlingen där frisören kan blanda 9 olika färgpigment för att uppnå en skräddarsydd hårnyans anpassad till kunden. Fabuloso Pro bevarar hårfärgen mellan salongsbesöken och håller nyansen levande under en längre tid.

Fabuloso Pro kan utföras av frisör på salong och den skräddarsydda nyansen kan sedan köpas med hem med hjälp av Fabuloso Pro Retail Base (Repair & Volume), färgpigmenten blandas då samman i balsambasen för att exakt matcha kundens nyans och önskan.

Fabuloso Pro är en färgförstärkare. Cationiska pigment (positivt laddade pigment) hjälper färgmolekylerna att komma in i hårstråt och binder dem sedan i hårfibrerna. Finns i 9 olika färger som alla kan blandas för att uppnå skräddarsydda och anpassade resultat.

Evo är ett globalt ledande hårvårdsvarumärke från Australien. Med sina innovativa och professionella hårprodukter är evo ett varumärke som genom individualitet och integritet håller sig till sanningen. evo har en önskan att skapa en exklusiv salongsserie som får konsumenterna att tänka till och ifrågassätta, därav ledorden ”Saving Ordinary humans from themselves”. evo är personliga och lyxiga hårvårdsprodukter där alla formuleringar är fria från sulfater och parabener, DEA, TEA, MIT och propylenglykol – produkter som ger det professionella resultatet med en respekt för miljön. Det finns inga onödiga ingredienser, påhittade teknologier, inga myter och inga tricks.

Fabuloso Pro finns tillgängligt på evo hair-salonger.

Rekommenderat pris för Fabuloso Pro skräddarsytt balsam 250 ml/369 kr

Upptäck evo: evohair.com, http://facebook.com/evohair, instagram @evohair @evohairsweden #evohair #evohairsweden

För produktbilder, priser eller övrig information kontakta: Mickaela@baldacci.se

• Skönhet