Barebells Fudge Milkshake - Limited Christmas Edition

Barebells Fudge Milkshake - Limited Christmas Edition

Barebells släpper en limiterad milkshake med smak av oemotståndlig fudge. Den runda smaken av mjuk chokladkola för tankarna till en amerikansk drömjul. Milkshaken är laddad med protein och passar perfekt att avnjutas efter en tur i backarna, framför en sprakande brasa, eller bara när du vill boosta julkänslan och avnjuta något som smakar så som jul ska.

-Vår julutgåva Barebells Fudge Milkshake är vår gåva till alla som vill ha något riktigt gott i jul men som också tänker på innehållet! säger Emelie Nyman, Brand Manager på Barebells.

Barebells fortsätter att ta fram funktionella mellanmål till alla som vill ge sina smaklökar en riktig belöning. Barebells Fudge Milkshake är en shake med hög proteinhalt och lågt sockerinnehåll som inte kompromissar med smaken. Barebells Milkshake sortiment består sedan tidigare av Strawberry Milkshake, Banana Milkshake, Chocolate Milkshake och Vanilla Milkshake.

Barebells Fudge Milkshake (330 ml) med smak av mjuk chokladkola är en proteinrik shake som innehåller 24 g protein per flaska. Den är laktosfri och utan tillsatt socker.

Barebells Fudge Milkshake kommer som en limiterad julutgåva och finns till försäljning från och med v.46 i dagligvaruhandeln samt hos www.tyngre.se, www.svensktkosttillskott.se, www.proteinbolaget.se, www.MMSports.sewww.sportkost.se.

För mer information, bilder och produktprover kontakta:

Emelie Nyman, Marketing, Barebells Functional Foods
E-mail: emelie.nyman@barebells.se, tel. + 46 70 717 99 95