Barebells stolt huvudsponsor till Svenska Surflandslaget

Pressmeddelande   •   Maj 22, 2019 09:38 CEST

Barebells ny officiell huvudsponsor till Svenska Surflandslaget

Barebells blir ny officiell huvudsponsor till Svenska Surfförbundet och Svenska Surflandslaget.

Svenska Surflandslaget består idag av tio surfare – sex män och fyra kvinnor. Bland surfarna finns bland annat Christian Portelli som vann en hedrande silvermedalj i EM 2018. Barebells kommer att stötta laget under kommande säsong och bland annat finnas med vid EM i Portugal samt VM i Japan, ett mästerskap som även innebär kval till OS 2020.

– Vi är glada över att ha Barebells som ny huvudsponsor. Barebells vill främja en aktiv livsstil vilket går hand i hand med vad vi står för. Deras proteinrika mellanmål är redan idag ett uppskattat inslag bland många av våra aktiva surfares vardag. Vi ser fram emot ett bra och givande samarbete, säger Peter Klang på Svenska Surfförbundet.

– Surfing ligger oss varmt om hjärtat och att gå in som huvudsponsor till svenska landslaget känns som en perfect match. Vi är jätteglada över samarbetet och ser fram emot flera spännande aktiveringar tillsammans, säger Karin Karlsson, Marketing Manager för Barebells.

Mer om Svenska Surfförbundet hittar du här www.surfforbundet.se

Kommentarer (0)