Barebells Vanilla Milkshake

Barebells Vanilla Milkshake

Barebells utökar sitt sortiment med Vanilla Milkshake med gammaldags vaniljsmak.

Barebells got milkshake! Barebells fortsätter att ta fram funktionella mellanmål till alla som vill ge sina smaklökar en riktig belöning. Barebells Vanilla Milkshake innehåller hela 24 gram protein och trots sin fylliga smak innehåller den inget tillsatt socker. Dessutom är den helt laktosfri.

-Vårt nya tillskott Barebells Vanilla Milkshake har en ljuvlig smak av gammaldags vanilj. En flaska fylld av oemotståndlig proteinrik milkshake som passar perfekt som mellanmål, efter träningen eller när som helst när du känner för att belöna dig själv med något gott! säger Emelie Nyman, Brand Manager på Barebells.

Barebells Vanilla Milkshake blir den fjärde smaken i Barebells Milkshake-sortiment som sedan tidigare består av Strawberry Milkshake, Banana Milkshake och Chocolate Milkshake.

Barebells Vanilla Milkshake (330 ml) med smak av gammaldags vanilj är en proteinrik dryck som innehåller 24 g protein per flaska. Den är laktosfri och utan tillsatt socker.

Barebells Vanilla Milkshake finns till försäljning från och med v.38 hos www.tyngre.se, www.proteinbolaget.se, www.mmsports.se, www.gymgrossisten.se, www.svensktkosttillskott.se samt hos dagligvaruhandeln från och med v.41.

För mer information, bilder och produktprover kontakta:
Emelie Nyman, Marketing, Barebells – Functional Foods
E-mail: emelie.nyman@barebells.se, tel. + 46 70 717 99 95