​Parpodden tillbaka med ny säsong

Linda och Ola Lustig har varit gifta i 10 år, i våras startade de Parpodden där vi under 10 avsnitt fick följa med i deras samtal med parterapeuten och sexologen Linn Heed. Nu är det dags för att ta tag i nya problem.

Podcasten blev hyllad av lyssnarna främst för att Ola och Linda var så ärliga och bjöd in sina lyssnare i sina relationsproblem. Podden låg många veckor på Itunes topplista och det rasade in mail från lyssnare som kände igen sig i Ola och Lindas problem. Efter en sommar utan terapi är nu säsong 2 här!

- ”Vi har fått ordning på sexlivet men ändå känns läget mer akut än någonsin!", berättar Ola Lustig som vi annars är vana att höra i radioprogrammet VAKNA med NRJ.

Parterapeuten Linn Heed ser också fram emot en ny säsong.

- ”Det är härligt att vi kan nå ut till så många människor som lyssnar och blir inspirerade. Man kan komma långt genom att ta del av andra människors erfarenheter och lösningar på problem”, berättar Linn Heed.

Parpodden får förnyat förtroende av sponsorn Cigoteket.

- ”Redan från början kände vi att Ola och Linda var ett riktigt skönt par som kunde förmedla vårt budskap på rätt sätt. Vi är glada för vårt fortsatta samarbete med denna klockrena duo", säger Ash Abbasi, PR-ansvarig Cigoteket

Parpodden har nypremiär på RadioPlay idag den 5/10 och kan laddas ner i RadioPlay-appen eller lyssnas på via radioplay.se. Ett nytt avsnitt hittar du där varje onsdag.

• linda lustig
  • linn heed
  • parterapi
  • relationer
  • gifta
  • sex

Bauer Media Group äger och driver Sveriges största radiostation Mix Megapol, nätverken Rockklassiker och Vinyl, Svensk Pop i Stockholm samt playtjänsten RadioPlay. Dessutom samarbetar Bauer Media Group med NRJ i Sverige. Bauer Media Group har 5 miljoner lyssnare i veckan och 2 miljoner per dygn i Sverige.