Skapa nytt i metallic

Skapa nytt i metallic

Spännande uttryck på inredningsdetaljerna är möjliga tack vare Beckers Decor Metall som kan målas på alla typer av underlag, även metall.

Krukor, tavelramar, möbler och väggar. Decor Metall förändrar verkligen upplevelsen av din inredning så fynda på loppisar och låt fantasin flöda. Sätt olika ting i liknande kulörer bredvid varandra eller använd Decor Metall som vanlig färg på dina väggar. Färgen finns som standardkulör i guld och silver men kan också brytas i ytterligare 30 kulörer.

Beckers Decor Metall, cirkapris 210 kronor/0,5 liter.

Högupplösta bilder
Bilder finns att ladda ner i bildbanken www.perpr.se, eller klicka här.

För ytterligare information vänligen kontakta
Karin Stålhammar, 08-775 61 17, karin.stalhammar@beckers.se eller
Olivia Kukacka, 08-400 255 17, olivia@perpr.se.

Från en ensam färghandel har Beckers nu vuxit till en av Nordens största och mest miljöanpassade färgtillverkare. Målet att 99 procent av sortimentet ska vara vattenburet räknar Beckers ska var nått innan årsskiftet.