Tävla om chansen att få ett nytt barnrum

Tävla om chansen att få ett nytt barnrum

Inget barn förtjänar att ha ett tråkigt och färglöst rum. Därför har du nu chansen att tävla om ett nytt och fint barnrum inrett och stylat av inredaren Isabelle McAllister, författare till boken "Rum för kidsen". I höst vurmar Beckers lite extra för barnen därför bidrar vi med vår färg till det nya barnrummet.

För att vara med och tävla: Skicka in en eller flera bilder på rummet och motivera varför just du har Sveriges tråkigaste barnrum. Family Living väljer ut en vinnare som kommer få sitt nya barnrum publicerat i tidningen. Skicka in ditt bidrag till tavla@familyliving.se senast den 30 november 2015. Kom ihåg att ange namn, adress, telefonnummer och ålder på den eller de barn som bor i rummet. Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren