BEST visar framtid på världens största IT-mässa för vården

HIMSS Annual Conference & Exhibition, 12-16 april i Chicago, samlar över 38.000 IT-proffs inom sjukvården, läkare, verksamhetschefer och leverantörer från hela världen. Forskning, föreläsare av världsklass, banbrytande IT-produkter för vården och betydande nätverkande är kännetecken för denna branschledande konferens. Mässan har över 1.200 utställare från hela världen.

BEST ställer givetvis ut och visar hur framtidens vård kommer att se ut. På mässan visar vi vår plattform för intelligent vårdkommunikation och integrering. Vi visar även hela vår BEST Software Suite™ med smarta mjukvaror för bl.a. planering, övervakning och uppföljning. Även vårt nya system BEST Emergency™ visas på mässan. Ett system som fungerar fristående eller integrerat med övrig vårdkommunikation. Detta system fokuserar på kritiska larm där sekunder kan betyda att man räddar liv. Integrerat med alla system visas också BEST Mobile Client - smart larmhantering med all larminformation direkt i personalens smartphone.