Nu får Trestad ett bättre bud!

Pressmeddelande   •   Jul 06, 2017 12:01 CEST

Nyhet! Bud över dagen inom hela Trestad och Trestad-Göreborg

Best paket 99:- inom Trestad och Trestad – Göteborg 199:-

Det firar vi med ett riktigt bra introduktionserbjudande på våra favorittjänster Best paket och Best pall. Boka på besttransport.se före 9.00, så levererar vi före 17.00 i Trestad eller i Göteborg.

100% Klimatkompenserade

Alla våra transporter är 100 % klimatkompenserade. För dig som kund kostar det inget extra. Du behöver inte skaffa något miljöavtal eller köpa kompensationen separat. Allt ingår. Vi har valt att göra detta för vår egen, våra kunders och vår planets skull.

Vi hjälper dig med lokala bud, distribution, hemleveranser och flygtransporter. Dessutom utför vi tempererade transporter, ADR (farligt gods) och mycket annat. Idag anlitar över 13 000 företag Best Transport för distribution och expressleveranser hela Sverige. Kontakta oss, så berättar vi vad vi kan göra för dig.Låt oss ge dig ett bättre bud!

Best sätter en ära i att erbjuda prisvärda bud snabbt och effektivt på flera av Sveriges viktigaste marknader. Alltid till rätt person, alltid vid rätt tidpunkt, alltid med ett leende. Vi finns i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Växjö, Luleå och Oslo.

Välkommen till besttransport.se !

Kommentarer (0)

Kommentera