Best of Brands Cup 2017

Best of Brands fyller 20 år i år. Detta ville vi fira genom att, i samarbete med Hanvikens SK, arrangera en fotbollsturnering för våra leverantörer.

I onsdags, den 24 maj, samlades 13 förväntansfulla lag på Trollbäckens IP i Stockholm för att delta i första upplagan av Best of Brands Cup. Representanter från bl a Ralph Lauren, Peak Performance, Tiger of Sweden, Björn Borg och Tommy Hilfiger var alla på plats för att delta i kampen om den åtråvärda bucklan.

Även proffsen kom och förgyllde tillställningen med sin närvaro och bland annat dök Marcus Allbäck upp och bjöd på fotbollsgodis under sina matcher med laget från Calvin Klein.

Efter en dag fylld av solsken, spektakulära mål och tuffa närkamper stod slutligen FC Sharp som segrare efter en spännande final mot Peak Performance, en final som man vann med 3-1.

-Vi ville göra något med vårt 20 års-firande som inte var förväntat, säger Thomas Fjellström, vice vd på Best of Brands.

-En fotbollsturnering har vi inte tidigare varit med om i branschen. Vi ville även föra samman leverantörerna, samt förena mode och sport. Det var något vi verkligen känner att vi lyckades med, avslutar Thomas.

För ytterliggare information, kontakta:
Thomas Fjellström, vice VD, Best of Brands, telefon: 070-9568590, thomas.fjellstrom@bestofbrands.com

» Ladda hem högupplösta bilder här