Vepor och eventdekor till Eurovision 2016

Nyhet   •   Maj 19, 2016 08:49 CEST

Eurovision 2016

Spänningen var verkligen olidlig under upptrappningen inför Eurovision Song Contest 2016 och det gick definitivt inte att missa att någonting var på gång i Stockholm. Överallt på gator och torg satt vepor och eventdekor i blått och lila som talade sitt tydliga budskap- Eurovision Song Contest 2016 hålls i Stockholm.

Kommunikations- och PR-byrån Small World erhölls äran att få täcka Stockholms stad i Eurovisions färger och ingen som befann sig i Stockholm under dessa förberedelseveckor kan ha missat eventet. Big Image printar gick på högtryck under både april och maj för att få alla vepor levererade i tid och i toppskick!

Dohrns Exhibitions & Events AB fick äran att ta hand om utsmyckningen till Globens press- och backstageområde i Annexet. Även till detta printade Big Image ett stort antal kvadratmeter och resultatet var riktigt snyggt!

Vi är riktigt stolta över våra kunder som lyckades med ett helt fantastiskt arbete i att leverera till Eurovision Song Contest 2016. Bra jobbat!

Kommentarer (0)

Kommentera

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="http://www.mynewsdesk.com/se/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.