Duells nominerat till Årets Pressrum

Duells är nominerat till Årets Pressrum hos MyNewsdesk i kategorin detaljhandel. Bland hundratals företag och organisationer har fem valts ut inom totalt åtta kategorier. Vinnaren presenteras av MyNewsdesks jury på tisdag den 11 december.

Vi är jätteglada på Duells idag! Vi arbetar aktivt med vårt pressrum och försöker ha ett stadigt flöde av intressanta nyheter för medierna och allmänheten. Den här nomineringen ser vi som ett kvitto på att vi är på rätt spår, säker Niklas Ehnfors, kommunikationsansvarig på Duells.

I nomineringsarbetet har MyNewsdesk synat hur företag och organisationer valt att använda sina pressrum  De har exempelvis tittat på hur de olika funktionerna använts, hur ofta material publicerats och om någon kommit på ett särskilt smart sätt att använda sitt pressrum på. Se hela listan med nomineringar i MyNewsdesks pressmeddelande.

• mynewsdesk
  • årets pressrum

Duells grundades 1932 och är Skandinaviens ledande leverantör av tillbehör, personlig utrustning och reservdelar inom motorcykel, motocross, moped, cykel, ATV, snöskoter och marint. Sortimentet är heltäckande med fokus på internationellt starka varumärken och du hittar produkterna hos över 4000 återförsäljare. Duells har sitt huvudkontor i Göteborg och filialkontor i Roskilde, Oslo och Östersund.