Bilvisions Fordonsurval

Om du vill få ut ditt resultat på fil så kan du välja till att få med telefonnummer till brukaren. Om du vill slippa att själv skriva ut, kuvertera och skicka ditt erbjudande per post till brukarna så hjälper vi dig med detta också. Allt online via Bilvision.se!

I ditt urval kan du filtrera på information från Bilregistret/VTR t ex fordonslag, adressuppgifter, däckdimensioner, ålder på brukare, kön, fordonsstatus, datumuppgifter, leasing/kreditköp, drag, växellåda, miljöklassning, antal ägare, drivmedel, övriga tekniska data bland mycket annat. Om du är intresserad av företagsägda fordon så kan du filtrera ditt urval baserad på företagets bransch (SNI-kod).

Släcker du 2:or och vill säkra tillströmningen av kunder till din verkstad? Då kan urvalstypen Fordon med föreläggande passa dig! Via denna kan du filtrera fram de fordon som föregående vecka fick ett föreläggande i ditt område. Utöver geografi kan du filtrera på märke, fordonslag och fordonsår.

Har du har ett specifikt adressurval som du inte kan få fram via Fordonsurvalstjänsten on-line eller har du behov att få ut mer uppgifter per fordon än brukarens adress? Kontakta oss så hjälper vi dig vidare!

• Företagsinformation

• direktåtkomst

Jonas Nordenmark

Presskontakt Sales Manager Försäljning & Partners +4631-382 17 04