Alexander Steen - ny affärsutvecklare till huvudkontoret

Idag påbörjar Alexander Steen sin nya roll som affärsutvecklare på BIMobject AB i Malmö. Alexander har en bakgrund som fastighetsmäklare samt elitidrottsman inom ishockey och fotboll. Senaste roll har varit som B2B-säljare för PR-verktyget Mynewsdesk.

”Genom mina tidigare erfarenheter från idrotten, fastighets- och internetbranschen känns det som jag har en bra bakgrund för att vara med på resan att revolutionera byggbranschen digitalt. I min roll som affärsutvecklare på BIMobject® är mitt huvudmål att få bygg- och möbeltillverkarna att inse nyttan med BIM. Jag hoppas kunna hjälpa byggbranschen att ta steget in i dagens digitala landskap. Jag kommer att tillföra BIMobject® ett driv att skapa affärsmöjligheter och att bygga bra relationer till våra kunder och samarbetspartners”, säger Alexander Steen, Affärsutvecklare, BIMobject AB.

Alexander kommer att arbeta som affärsutvecklare ut mot BIMobjects kunder, främst ut mot tillverkande företag inom bygg, fastigheter och inredning. Alexander kommer att utgå från huvudkontoret i Malmö och fokusera främst på den svenska och norska marknaden.

BIMobject® kommer att närvara under Stockholm Furniture & Light Fair. På plats torsdagen den 6e februari kommer ni att kunna träffa:

Alexander Steen
E-post: alexander.steen@bimobject.com