BIMobject® LIVe i Milano – följ oss online och på plats

Med bara några få dagar kvar till BIMobject® LIVe i Milano fortskrider förberedelserna med att göra konferensen tillgänglig för en större publik förutom de som är på plats i Milano. Från bimobject.com kan hela konferensen följas live.

BIMobject LIVe är en tvådagars konferens för VD:ar, försäljnings- och marknadschefer samt teknisk personal som är verksamma inom tillverkningsindustrin för byggprodukter. På plats kommer deltagare att kunna lyssna till ledare och experter inom BIM, BIM-objekt och molnbaserad digital marknadsföring med pre-sales, samt de senaste framstegen.

Nu kan eventet följas live och online, så att de som vill ta del av de senaste trenderna och framstegen inom BIM får en möjlighet att delta – oavsett var de befinner sig.

Livesändningen börjar den 24 september kl. 09.45, på bimobject.com

Om BIMobject AB: