Bjurfors växlar upp på Costa Blanca

Bjurfors växlar upp på Costa Blanca

Mäklarföretaget Bjurfors förstärker sin utlandsverksamhet ytterligare och startar på nytt upp verksamhet i ny regi på Costa Blanca söder med kontor i Torrevieja och på Costa Blanca norra med siktet inställt på kontor i Benidorm. Detta är en del av en ambitiös satsning för att Bjurfors ska bli den bästa svenska aktören på den spanska marknaden.

De som ska driva Bjurfors Costa Blanca är Carolina Klaive och Marc Morissette som båda har en mycket gedigen erfarenhet av att förmedla bostäder på Costa Blanca, och har arbetat för Skandiamäklarna de senaste åren.

- Vi har ambitionen att bli den bästa svenska aktören på marknaden och då behöver vi rekrytera de bästa mäklarna i området. Därför är det extra glädjande att Marc och Carolina väljer att börja jobba tillsammans med oss så att vi kan bygga en premiummäklartjänst utmed hela Costa Blanca-kusten, säger Fredrik Kullman ansvarig för Bjurfors Utland.

Carolina Klaive och Marc Morissette har tillsammans med sina kollegor bestämt sig för att ta ett steg upp i mäklarbranschen och skiftar nu varumärke till Bjurfors.

- För oss har det alltid varit viktigt att leverera service och kvalitet till våra köpare och säljare och då är det väldigt viktigt att ha hundraprocentigt stöd och förståelse för vår verksamhet och marknad i Spanien från huvudkontoret i Sverige, och det känner jag att Bjurfors Real Estate har, säger Carolina Klaive.

Bjurfors kommer fortsätta sin satsning på att leverera en kostnadsfri och kvalitetssäkrad köpmäklartjänst där du får tillgång till de bästa bostäderna som är till salu i regionen. Vi vill att även våra bostäder ska stå ut jämfört med andra mäklare i regionen, menar Carolina Klaive.

Både Carolina Klaive och Marc Morissette blir franschisetagare där Carolina upptar området från Mazarrón i söder till Villajoyosa i norr. Marc kommer ansvara för att bygga upp Bjurfors varumärke på norra Costa Blanca, från Villajoyosa i söder till Denía i norr.

Fredrik Kullman, vd Bjurfors Stockholm
E-post: fredrik.kullman@bjurfors.se

Carolina Klaive, franchisetagare Costa Blanca söder
E-post: carolina.klaive@bjurfors.se
Mobil: +34 673 468 054

Marc Morissette, franchisetagare franchisetagare Costa Blanca norr
E-post: marc.morissette@bjurfors.se
Mobil: +34 693 015 222

Bjurfors är ett av Sveriges största fastighetsmäklarföretag och är verksamma inom såväl privatmarknaden som den kommersiella fastighetsmarknaden. Bjurfors har idag cirka 450 medarbetare, och kontor i bland annat Stockholm, Göteborg, Öresundsregionen, Uppsala, Västerås, ÖrebroJönköpingLinköpingHelsingborg, Halmstad, Bohuslän, BåstadFalun, Åre, samt i spanska Barcelona, Torrevieja/Costa Blanca, Marbella, på Mallorca och franska Rivieran.