BLÅKLÄDER DRAR PÅ FESTIVAL!

BLÅKLÄDER DRAR PÅ FESTIVAL!

Bråvalla har sedan 2013 varit synonymt med musik, fest och sommar. Sveriges största musikfestival med omkring 50 000 besökare som kommer för att uppleva några av Sverige och världens bästa liveakter. På ett flygfält utanför Norrköping samlas människor från hela världen och skapar en egen värld där musiken regerar.

På samma område kommer radiokanalen Bandit Rock för första gången någonsin presentera ett helt nytt campingområde tillsammans med Blåkläder – Bandit Rock Camp. Campingen kommer vara den ultimata platsen att bo på under festivalen för de som älskar rock! Bandit kommer tillsammans med Blåkläder erbjuda campingbesökarna exklusiva meet and greets, spännande överraskningar och en grym festivalupplevelse utöver det vanliga.

Rammstein, Volbeat, Nightwish, Flogging Molly, At the Drive-In och Bullet For My Valentine är bara några av de stora band inom kategorin Hård Rock som kommer att uppträda under festivalen. Det är inte första gången företaget väljer att associera sig med denna typ av musik. Senast var samarbetet med In Flames där Blåkläder tillsammans med bandet lanserade en exklusiv dokumentär samt en limiterad kollektion som såldes i 12 olika länder.

”Det är viktigt för oss att fortsätta vara top of mind när det kommer till arbetskläder för vår yngre målgrupp. Kombinationen musik, härligt häng och tävlingar som upplyser om fördelarna med våra plagg gör Bråvalla till ett utmärkt ställe för oss att nå en yngre publik. För de personerna som missade möjligheten att handla något från vår limiterade In Flames kollektion kommer den att finnas till försäljning tillsammans med tävlingar och roliga aktiviteter i vår monter under hela festivalen” Peter Mönhage, Landschef Sverige.

Festivalen kommer att äga rum 30 juni-2 juli och det finns fortfarande några få platser kvar till Bandit Rock Camp – först till kvarn!