BLÅKLÄDER HEDRAR ALLA NATURAL BORN WORKERS!

BLÅKLÄDER HEDRAR ALLA NATURAL BORN WORKERS!

Idag lanseras Blåkläders Katalog 2016! Denna gång fokuserar företaget på alla de kvinnor och män som varje dag runt om i världen utför utmanande arbetsuppgifter i tuffa men spektakulära miljöer, som om de helt enkelt vore födda till uppgiften - Natural Born Workers!

I samband med kataloglanseringen släpper Blåkläder en film där tittaren får följa med några Natural Born Workers i deras vardag. Bland annat linbaneteknikern Christian som har Stubaiglaciären i Österrike som arbetsplats, en glaciär som Christian känner utan och innan och där dagliga lavinsprängningar mer eller mindre är vardagsmat. Anläggningsledaren Terje från Norge som beskriver sitt arbete i extrema miljöer som en pojkdröm som gått i uppfyllelse. Även Herbert, verkstadstekniker i Österrike, betonar sitt brinnande intresse i sitt hantverkskunnande och de dagliga utmaningarna som hela tiden utvecklar honom.

Kalle Larsson, Marknadsföringschef, Blåkläder.

2016 års katalog innehåller årets stora nyheter, pålitliga och uppdaterade klassiker samt unika kombinationer med slitstarka material, funktion, komfort och design.

Läs katalogen och beställ ditt eget exemplar HÄR.
Se filmen om Natural Born Workers HÄR.