Nu är årets versioner av slime- och enhörningsäggen tillbaka tillsammans med nyheter som lamaägget, L.O.L-surpriseägg och Star wars-ägget.

Roliga påskäggsnyheter för de yngsta

Förra årets påskägg för barn blev en stor succé för Bluebox och många sålde slut långt innan påsk. Nu är årets versioner av slime- och enhörningsäggen tillbaka tillsammans med nyheter som lama-ägget, L.O.L-surprise-ägg och Star wars-ägget.

Påskäggen innehåller roligt barngodis med bland annat ett godishalsband, stor klubba, tuggummi med låtsastatuering, Banana skids, Plopp, chokladägg och hårda karameller som smakar som Piggelin-glassen.

Star Wars-ägget innehåller en 25 cm lång Yoda och L.O.L-surprise slumpas 6 gosedjur i olika färger och klädsel ut, precis som i L.O.L-världen.

Påskäggen säljs endast på Bluebox.

Se alla Bluebox barnägg här.

Se alla Bluebox påskägg för både vuxna och barn här.

Taggar