4 smarta reseprylar!

Semestern är här! Här kommer 4 smarta reseprylar från Bluebox.se som underlättar på resan!

Upphängningsbar necessär. Denna necessär har allt! Den kan vikas ut och hängas på krok, har många praktiska fack, ett bärhandtag, en avtagbar spegel och en orange insida som gör det enkelt att hitta alla toalettartiklarna i toalettväskan.

Utdragbart metallsugrör. Dags att skrota alla sugrör i plast! Här har du ett miljövänligt, återanvändbart alternativ till plastsugrör: utdragbart sugrör i metall. Lätt att ha med i fickan när man ska ut och äta!

RFID Korthållare - Anti-Skimning. Smart korthållare som blockerar RFID-läsare från att skanna kontokortet så länge kortet är i fodralet.

Reseadapter med USB-port. Denna reseadapter i över 150 länder! Adaptern inkluderar 4 kontaktstift som fälls ut, universaluttag, 100-250 V, LED-indikator och USB-port. Kompakt design som tar upp liten plats i väskan!

Se fler smarta reseprylar här!