8 presenttips till Mors dag!

Pressmeddelande   •   Apr 16, 2018 10:00 CEST

Uppvakta mamma med en fin present på Mors dag den 27 maj! Vi har massor med presenttips och hjälper gärna till med inslagning och utskick! Se alla presenttips till mors dag här!

Edblad - Halsband, Mini heart. Nätt hjärthalsband med ett hjärta i rostfritt stål, roséguld eller guld!

Klinta doftpinnar - Nytvättat. Njut av den milda doften av nytvättat - hela dagen lång!

Mugg med cape - Super Mum. Mugg med mantel åt en super-mamma!

Vas med blomhållare. Vas med stansat lock som fördelar ut blommor som en liten äng!

Skyddsängel i porslin - Angel to stay. En porslinsängel som blir en söt present till någon du bryr dig om.

Bricka - Fika. Den perfekta fika-brickan i snygg design! Kommer i 5 olika färger.

Rivsalt - Rivjärn. Exklusivt sätt att salta maten! Stilrent rivjärn i rostfritt stål på en fin ekplatta samt en exklusiv, rosa saltsten från Himalaya.

Porslinsskål med ansikte. Söta känsloskålar med olika ansiktsuttryck!

För fler högupplösta bilder, kontakta vår grafiker Ida på ia@bluebox.se

Kommentarer (0)